8 Şubat 2012 Çarşamba

Ben gidersem, hepiniz ölürsünüz aşağılık herifler

Ben gidersem, hepiniz ölürsünüz aşağılık herifler.
Ama sen sakın gitme.

Gitme çünkü; o zaman nerede olduğunu merak edip tırnaklarımı yemeye başlamaya değer kimse olmuyor. Nerede olduğunu merak edebileceğim kimsem yok aslında senden başka. Gerçekleri duymak istersen, senden başka kimsem yok.

Gitme çünkü; o zaman gecenin bir yarısı beni arayıp, "Şok iştiiğm, şoook!" diye bağıracak kimse de kalmıyor. Geceleri telefonumu kapatıyorum uzun bir süredir. Zaten aramıyorsun. Arıyor musun?

Gitme çünkü, o boktan aşk şarkılarını bağırarak söyleyebileceğim kimse yok, dinleyeceğim o siktiğim mutluluk şarkılarını adayabileceğim kimse de.

Ben girsem, hepiniz ölürsünüz. Aşağılık herifler.
Ama sen gitme.
Eğer gidersen, gidecek başka kimse kalmaz.

4 yorum: