3 Şubat 2012 Cuma

Sayıklama

Ya bir hiç olacaktım, ya da her şeye sahip olacaktım.

Gitmek üzere olduğunu farkettiğim an, elimden gelenin en iyisini yapmak için ayaklandım. Elimden gelen neydi? elimden gelen; hiç bir şeydi. Bizi nasıl darmadağın ettiğini, sessizce izledim.

Seni, gökyüzü kadar çok sevseydim mutlu olmaz mıydın? Sana, çok aşıktım. Neden mutlu değildin? Beni boşver. Sen mutlu olursan, hem de benimle birlikte, her şeyi halledebilirdik, halledebilirdim. Sen mutlu olsaydın, dünyamı değiştirecek kadar güçlü olabilirdim. Dünyam senden ibaretti.
Büyük beklentileri olan biri değildim. 'Seni seviyorum.' cümlesi, benim için sarfetmesi çok da zor bir cümle değil, 'Beni neden sevmiyorsun?' diye sorabilmek, çok zor ama. Çünkü, 'Aynı anda iki kişiyi sevemem.' dersen, nefesim kesilir. Başka birini seviyorsan, nefes almasam da olur.


Uyandığımda ilk görebildiğim olmanın dünyanın en harika şeyi olacağından bahsediyordum oysa. Belki bir gün saçlarımı kurutmanı da isterim. Bir masal da sen anlatsan, inanmayacak olsam bile, dinlemesi en güzel şey olabilirdi. Uykuya dalmadan tam biraz önce, 'İyi geceler.' diye mırıldandığını duysam, huzurla uyuyabilirdim belki. Güzel olacağını düşündüğüm şeylerden bahsediyordum oysa. Beni hiç dinlemedin.

Gitmemeliydin, yolu bulamazdın çünkü. Çok uzaklardan gelmiştin zaten. Gidersen; geri dönemezdin.

Büyük beklentileri olan insanlardan olmadım hiç. Yıllar sonra seni, birlikte bilmem kaç kere yürüdüğümüz o sokakta görsem, dayanamam, öperim.

Ya bir hiç olacaktım, ya da her şeye sahip olacaktım.
Her şeyimi alıp gittin.
Her şeyim olduğunu sana hiç söylememiştim.



(Koca Kadın'ıma teşekkürü borç bilirim.)


2 yorum:

  1. Ve farkında değilsin ama gidişi seni bir hiç değil daha güçlü bir kadın yaptı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güçlü kadınların koca birer hiç olmadıkları da nerden çıktı?

      Sil