24 Şubat 2012 Cuma

Ve tanrı kanseri yarattı.

Kanser yaratıldı.
Yaratıldı çünkü, ayakta kalmamız gerektiğini hatırlatacak bir şeylerimiz olmalıydı. Ölmeden hatırlayamaz mıydık?

Biz aptaldık. 
Aptaldık ki; Dünya'ya zaten dibine kadar yaşamamız için gönderildiğimizi göremiyorduk. Bir şeyleri kaybetmeden, var olduklarını bile anlayamıyorduk. Gerçekten aptalız.

Tanrı acımasızdı.
Biz insanları dinlemiyorduk. İnsanları görmüyorduk. Kimseye acımıyorduk. Biz, insanları öldürüyorduk ve haklı olduğumuzu iddia ediyorduk. Biz acımasız değildik tabii, Tanrı; acımasızdı. Neden bu kadar nefret doluyuz?

Kaldıramayacağımız 'zorluklar' çıkmaz karşımıza.
Her şeyi hak edersin; her geçen gün biraz daha acı çekebilmeyi 'hak edersin'! Güçlü olmak için; düşersin/ağlarsın/üzülürsün/özlersin. Güçlü olmayı; hak edersin. Hiç bir şeyi hak edemedik.

Tanrı, kanseri yarattı.
Biz çok aptaldık.
Tanrı acımasız değildi, hiç olmadı.
O kadın, çok güzeldi.
Tanrı; o kadın kendi yaşamını hak etsin istedi.
Çünkü; o kadın, çok güçlüydü.

Ben, o kadına üzülmedim/acımadım/ağlamadım.
Çok istedim, onun kadar güçlü olabilmek istedim.
Her şeye rağmen güzel olabilmek istedim.
Her şeye rağmen ayakta kalmak istedim.

Tanrı, kanseri yarattı.
O kadın; hayatını kazandı.
Bir daha hiç kaybetmedi.

6 yorum:

  1. O kadın; tanrının hayallerinde yaratmak istediği insan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanr hayal kurar mı, pek emin olamadım. Ama ben "o kadın" sayesinde umut edebilmeyi öğrendim.

      Sil
  2. Tanrı kanseri yarattı ve sınadı beni bir kez dostuma verip o hastalığı. Fakat o hayatını kazanamadı... Ve ben o kadın sayesinde sabretmeyi ve kaybetmeyi öğrendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıldır bilirim; aynı havayı soluduğun insanın her geçen gün daha fazla yorulması, erimesi ve kaybolması. Malesef ki, kaybetmeden kazanamıyoruz.

      Sil
  3. Tanrı kanseri yarattı..Ne yazık ki 1 yıldır beraberiz..Artık kazanmak daha kolay , ve kaybetmek umrumda bile değil ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başına gelmesi ihtimalsiz olan şeyi umursamaz ya insan. Sen de kazanacaksın elbet birgün!

      Sil