30 Eylül 2012 Pazar

Gökdelen

Kendime gökdelenler inşa ettim, bilmezler.
Özleyebilmenin, göğüs kafesini parçalamasına izin vermeyenler bilmez.
"Ben sadece izlerim, o gitsin/gezsin/yazsın/yürüsün." cümlesini kurabildikten sonra rahat nefes alanlar bilir.

Kendime gökdelenler inşa ettim, aslında sadece ben bilirim.
Tepelerine çıkıp, özlediklerimi izledim.
"Seni özledim" diye ağladım; sonra burnumu çektim.

Kendime gökdelenler inşa ettim, sadece bulutları sayabilenler görebilir beni.
Başını asfalttan kaldırmayanlara dualar ettim.
Ayaklarının altına yıldızlar yağdırdım uzaylardan.

Kendime gökdelenler inşa ettim.
Sadece sen bilirsin.
Kuşlara dokunmuştuk.
Rüzgar dudaklarımızı kurutmuştu.

Sorsan, aşık da değilim sana.
Sorsalar, en çok seni korurum/kollarım.
Benden de büyüktün, beni de büyütebilirdin halbuki.
Benden çok güzel sevgili olmazdı.
Benden çok yakın arkadaş olmazdı.
Benden öğrenmeye aç kız çocuğu olurdu.
Ağzından çıkan kelimeleri ezberlerdim.

Kendime gökdelenler inşa ettim.
Rüzgara göğüs gerdim.
Gözyaşlarımı kuruttum.
Saçlarımı kestim.
Hiç yalan söylemedim.
Şarkılar söyledim.
Masallar anlattım.
Seni çok izledim.
Seni çok özledim.

2 yorum:

  1. "Kendime gökdelenler inşa ettim" Çok güzel bir cümle ve çok güzel bir yazı.

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim. O senin güzelliğin.

    YanıtlaSil