9 Ekim 2012 Salı

Kendime Not: -2-

Müzik

İnsanların sadece tek hakları vardır.
İkinci şans, henüz kendinin bile farkında olmayan küçük aptalların yalanıdır.
Hakkını kaybedenleri, affetme!
"Benim bu yalanlara karnım tok."

Gecenin bu yarısı, sana bunları her kim hissettiriyorsa, ondan gitmek zorundasın.
Gidersen, söz veriyorum bir daha böyle hissetmeyeceğiz.
İlk önce karşımıza çıkmaya bile cesaret edemeyenlerden başlayalım.

Biz hep böyleydik!
Bazı geceler uyumazdık da rüyalarımızdan vazgeçerdik; insanlardan giderdik.
Ertesi sabahları bu bazı gecelerin, başka yollar yürürdük.
Aynı gökyüzünü izlerdik belki ama farklı bulutlar sayardık.

Biz hep böyleydik!
Belki biraz ağlardık.
Ama oturup beklemezdik.
Hep yürürdük.
Tanrı dizlerimize kuvvet versin.

Biz hep böyleydik!
Vazgeçebilmeyi ezberlemiştik.
"Başka bir zaman, başka bir yer, başka bir insan" diyebilmeyi öğrenmiştik.
Bu gece kimden vazgeçiyoruz?

Biri vardı.
Birileri her zaman vardı.
Ama o bir başka vardı işte.
Tamam belki sana dokunmaya henüz cesaret edememiş olabilirdi, ama teni çok güzeldi.
Çok büyük konuşuyordu.
Saçma iddialarda bulunuyordu.
Gerçekleştiremeyeceği sözler veriyordu.
Çok içiyordu.
Hiç sarhoş olmuyordu.
Çok küçüktü, daha büyümemişti.
Hissettiği şeyin sevgi olduğuna inanıyordu.
Halbuki sadece farkedildiğini hissetirecek birilerine ihtiyaç duyuyordu.
Ve karşısına sen çıkmıştın.
Sen de o "Tam ihtiyacım olan anda geldin işte!" diye başlayan aptal hikayelerin bir parçası olmuştun bu kez.
Bu gece, vazgeçiyoruz!

"Artık hakkında tek bir satır bile yazmayacağım.
O'nu asla affetmeyeceğim.
İçimde büyüyen tek şey öfke olacak!"

Sen yalnız karıncasın.
Dünya'nın en küçük ve güçlü yaratığısın.
Ben senin gözyaşınım.
Beni sen yarattın.

Sen yalnız karıncasın.
Kimse seni yalnız bırakmazdı; güçleri yetmezdi.
Göğsünü gere gere bunu sen seçtin.
Ben senin gözyaşınım.
Beni yeşile boyadın.

Sen yalnız karıncasın.
Dokunarak iletişim kurarsın.
Ben senin gözyaşınım.
En az senin kadar sıcağım, en fazla senin kadar soğuk.

Sen yalnız karıncasın.
Ben senin gözyaşınım.
Sen hep yürüyeceksin.
Ben hiç ağlamayacağım.
Mutlu olmayacağız.
Ama bu gece nefis bir uyku çekeceğiz!

Bu da "Kendime Not: -1-"

2 yorum: