8 Ocak 2013 Salı

"En büyük yanlışları ben yaptım."

Yine yeminler etmiştim, yumruklarım havayı dövmüştü öyle, dişlerimi sıkmıştım.
Kendime hedefler belirlemiştim, "Şunlar olsun, bu kadar param olsun, şu kadar çalışayım, kimseyi sevmeyeyim, sonra öylece öleyim."
Dik duracaktım, kafa tutacak kadar yalnız, herkesten nefret edecek kadar kendime düşkün olacaktım.
Duvarlar örecektim, örmüştüm de, kimseyi yaklaştırmayacaktım yanıma.
Seni unutacaktım.
Geçmişi unutacaktım. 
Seni benden alanları unutacaktım.
Bugün asla gelmeyecekti.
Hesaplamıştım, yemin ederim.

Şimdi, dizlerimin üzerinde, omuzlarımın taşımakta zorlandığı gecenin soğuttuğu camda başım, nefes aldıkça buğulanıyor görüşüm, seni biraz daha sevmiyorum, gittikçe iğreniyorum, özlemiyorum, nefret ediyorum.

En büyük yanlışları ben yaptım.

2 yorum:

  1. kendine kızmak, ona kızmaktan daha beter çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinin canı cehenneme, topukların yere bassın sağlam sağlam.
      Şimdi hepsini yaşama ve atlatma vakti; bunlar da bitecek elbet!

      Sil