24 Ocak 2013 Perşembe

"Ondan sonra ağlatabilen ilk insan" -3-

Şarkı
Mutlu olunca şüpheye düşmek diye bir şey var.
Mutlu olunca ne kadar aptallaşabileceğimi asla kestiremeyeceğime dair yazılar yazmıştım.
Bu kadar iyi hissedince tedirgin olmak diye bir şey var.
Bu kadar iyi hissedebilmenin bana ne kadar uzak olduğunu düşünerek uyuyordum birkaç gün önce.

Sorunlarla boğuşurken, yorgunluktan pes etme noktasına geldiğimde annem, "Ortada bir sorun olduğunu farkedebilecek kadar uyanıksın demekki." der ve bana pes durumunda es verip, devam edebilmek için ihtiyacım olan gücü uyandırırdı.
Ben şuan uyuyorum, çok derin.

O çok "iyi hissetme", kafatasımın arkasından, omurgam yardımıyla bütün hücrelerimin çekirdeklerine kadar uzanıp beni uyutan dumanımsı bir uyuşukluk yayıyor, durduramıyorum.

Ondan sonra ağlatabilen ilk insan bugün benim şehrime geldi, her şeyden şüphe eder hale geldim.

İyi uykular.

2 yorum:

  1. mutlu olmaya bak..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil