20 Ekim 2013 Pazar

Ve

-kulaklık-

Ve zamanlar oldu.
Yemekler burnuma kötü koktu.
Yiyecek bir şey bulamadım.
Bütün günümü naneli sakız çiğneyerek geçirdim.

Ve zamanlar oldu.
Yapmam gereken şeyleri yapmadım.
Derslere gitmedim, annemi dinlemedim.

Ve zamanlar oldu.
Yükseklerden, çok yükseklerden yere çakıldım.
Kırılmamış tek bir kemiğim kalmadı.
Kafamın içinde yıllarca biriktirdiğim şeyler her yere saçıldı.
Üzerlerinden geçtiler.

Ve zamanlar oldu.
Göğüs kafesim nereden ve nasıl geldiğini anlamadığım bir süper güç tarafından sıkıştırıldı.
Birbirine geçti.
Nefes alamadım.
Pes ettim.

Ve zamanlar oldu.
Kendimi gidecek ve kalacak bir yerim olmadığına inandırdım.
Bir arabanın içinde sabahladım.
Her şeyden pişman olarak uyandım, ya da uyuyamamıştım zaten.

Ve zamanlar oldu.
Zaman dursaydı, hiçbir şey değişmeyecek kadar durgunlaştım.
Hiçbir şey hissedemeyecek kadar.
Ölmüş kadar.

Ve zamanlar oldu.
Konuşmadım, hiç;
hiç susmadığım zamanlarda olduğu gibi, durmadan.

Ve zamanlar oldu.
Bu nasıl yalnızlıktı ki, bünyesinde tamamlandım.
Nasıl bir tamamlanmaktır ki, bütün insanlık rahatsız etti beni.
"Bu nasıl yalnızlık." dediler, şaşırdılar.
"Bu yalnızlık nasıl yakıştı sana ki yaklaşamıyorum yakınına."

Ve zamanlar oldu.
Dibi gördüm.
Yetmedi, dibi kazıdım.
Daha aşağı ve.
Daha aşağı.
Aşağı.

Ve zamanlar oldu.
Vazgeçtim.
Her şeyden ve herkesten, birkaç saniye içinde.
Annemden başlayarak, geriye doğru.
Herkesten gidene kadar.

Ve zamanlar oldu.
Hiç böyle güçlü hissetmemiştim dedim ki dizlerimin bağı çözüldü.
Akciğerlerim iflas edene kadar ve bacak kaslarıma kramplar girene kadar,
nereye gittiğimi bilmeden koştum.

Ve zamanlar oldu.
Kaybettim.
Sahip olduğum, olabileceğim her şeyi.
Herkesi ve her yeri.

Ve zamanlar oldu.
Gökyüzü lacivertti, kıştı, kardı, kasımdı.
Üzerime devrildi.
Omuzlarımda taşıdım.

Ve zamanlar oldu.
Özlenmeyen oldum.
Sevilmeyen.
Nefret edildikçe büyüyen, güçlenen, bilmiyorum, kendini güvende hisseden.

Ve zamanlar oldu.
O zamanlar neler oldu.
Hatırlamıyorum.

-Buraya nasıl geldik?
-Sürüklenerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder